Praha, Mariánské Lázně, Pardubice

2. srpna 2015 v 19:50 | Coconutie
Ahoj lidičky :)
Dneska píšu článek z mého celodenního výletu s mojim nejlepší kamarádem. My bydlíme na východní Moravě, takže jsme se rozhodli, že pojedeme na opačnou stranu republiky. Více i fotky v celé článku, prosím nekopírujte fotky.

Celý náš výlet začal ve 3 ráno, kdy jsme vstavali. Bylo to dost brzo, ale aby jsme stihli projít Prahu, Mariánské Lázně a Pardubice, nám nic jiného ani nezbylo. Od nás z města jsme vyjížděli vlakem v 3:55. Do Prahy jsme jeli normálním osobákem. Byl teda dost přecpaný, a tak jsem hledali nějaká kupéčko na sezení. Do jednoho jsme vlezli, ale já osobně jsem se dost lekla, když jsem viděla s kým tam budeme sedět. Naproti nám seděli dva namakaní chlápci celí v černém. Měli na sobě nějakou vestu a v ní pepřák. Jen jsem hledala kde maji pistol. Na stolečku byl dost velký nůž, protože si předtím loupali okurku. Byla jsem dost pos*aná. Ten jeden byl celkem sympatický, ale ten druhý byl holohlavý a asi dost unavené, takže mě ty jeho pohledy dost zabíjeli. Když jsem ho tak zkoumala tak jsem si naštětsí všimla , že to je chlápek ze security, aby ve vlaku někdo nedělal bordel. Potom ten strašidelný odešel a ten co spal se brobudil. Oba potom vystoupili v České Třebové a my jeli sami
až do Prahy. V každém městě jsme měli tak asi 2 hodiny. Když jsem vystoupili na hlavním nádraží v Praze, hned jsme se vydali na naší první "zastávku" Václavák. Kolem toho jsme vlastně jen prošli. Dál jsme viděli národní muzeum. Bylo tak staré i nové. Teda to starší je hezčí, takové starobylé. Potom jsem šli do kina Lucerna, kde jsme viděli výtah který nikde nazstavuje. Naskakuje se do něj za jízdy. Potom dál tam byl kůň, který visel ze stropu hlavou dolů a naněm seděl nějaký chlápek. Tou cestou jsme se dostali až zpátky na hlavní cestu. Na každém rohu je Česká spořitelna a McDonald's nebo KFC. Další na našem "seznamu" byl Karlův most, po kterém jsme šli k Národnímu divadlu. Bohužel se, ale opravuje a tak je na jeho streše plachta a lešení. To jsem obešli a došlo jsme až k Tančícímu domu. Pak jsme museli zrychlit, protože nám docházel čas tak jsem šli na metro. Tam jsme dojeli na Florenc a přestoupili na metro, které nás odvezlo zpátky na hlavní nádraží. Tam jsme čekali na Pendolíno, které nás mělo odvést do Mariánských Lázní.

V Mariánských Lázní jsme měli jen 1 a půl hodiny, protože Pendolíno mělo zpoždení. Tam jsme měli jasnou cestu. Kolonáda. Na kterou jsme asi po 30 minutové cestě došli. Po cestě jsme si načepovali Alexandřin a Rudolfův pramen. Musím říct, že ten Alexandřin chutnal jako kdyby jste si dali do pusy kovové mince, ale ten druhé chutnal jako normální perlivá minerálka. Obsahoval hodně magnésia. Viděli jsme zpívající fontánu a Kolonádu. Koupili jsme si lázeňské oplatky a už jsme se museli vydat zase zpátky na nádraží, ale to jsme se jaksik ztratili. Museli jsme jako dva velmi inteligentní lidi použít GPS, ale naštěstí jsme došli včas a ještě jsme chvíli čekali na naše druhé Pendolíno, které nás odvezlo zpátky na hlavní nádraží do Prahy, kde jsme přestoupili na vlak do Pardubic. Ale naneštěstí, jsme jeli my fanoušci Baníku, vlakem uplně plným Sparťanů.

V Pardubicích jsme si chtěli koupit pravý Pardubické perník. V plánu bylo jít na náměstí, ale nedošlo nám, že je sobota a všechno bude zavřené. No takže jsme šli do nějakého nakupního centra.

Takže nakonec jen, že to byl opravdu užasný, ale vyčerpávající výlet. Několikrát jsme spali ve vlaku a potom v autě domů.
Doufám, že se článek líbil Coconutie

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Terka Terka | 4. srpna 2015 v 23:25 | Reagovat

Tak to jste dobří, já se vlakem bojím jezdit a hlavně mě to po chvilce nebaví sedět, já mám radši auto. Jinak všechny města jsou boží a závidím ti, že tak můžeš cestovat. Mě by rodiče nepustili a to je mi 16.

2 Coconutie Coconutie | 5. srpna 2015 v 14:27 | Reagovat

My jsme tam dělali blbosti a furt se smáli a tak :D takže jsme se nenudili. A proč tě nepustí? :O

3 Terka Terka | 6. srpna 2015 v 11:03 | Reagovat

Mají o mě strach :( prý že se ztratím ve velkém městě a tak. Možná protože jsem z vesnice. Dá mi práci je přemluvit abych mohla do Brna a to to město znám úplně dobře protože tam jezdíme na nákupy a když už je přemluvím tak stejně musím být o půl deváté doma :(

4 Coconutie Coconutie | 6. srpna 2015 v 11:35 | Reagovat

Aha :/ tak jim zkus nějak vysvětlit, že už nejsi malá. A že jim budeš psát, že jsi v pořádku a tak :O a jeť třeba s nějakou větši partou ať se o tebe nebojí tolik :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.